2 de maig 2012

Un altre premi!

Després d'un parell de dies de desconnexió bloguera m'he trobat amb un altre premi esperant-me. És un premi que m'ha fet molta gràcia perquè realment m'hi sento identificada. Realment la hiperactivitat cada dia és més gran perquè el blog també s'està fent més gran. Les noies del Racó de Ses Nostres Idees 2.0.  han creat aquest premi tan divertit i a mi m'ha arribat de part de l'Olga de PETITS GRANS ARTISTES. Moltes gràcies!!!




Des del Racó de Ses Nostres Idees 2.0. diuen:


Tinc Hiperactivitat 2.0! 

 Ja fa temps que treballem juntes i el nostre grau de hiperactivitat és cada vegada més alt. Hem estat observant que hi ha molta gent hiperactiva per l’univers blocaire, per això hem volgut crear aquest reconeixement hiperactiu.

REQUISITS PER SER UN BLOC AMB HIPERACTIVITAT 2.0:

  • Estar sempre actualitzat.
  • Oferir recursos i idees per a la tasca diària.
  • Utilitzar moltes eines 2.0.
  • COMPARTIR i ajudar a resoldre les demandes dels seguidors desinteressadament.

    Aquest premi s’ha d’assignar a un únic bloc, realitzant una cadena de blocs hiperactius; qui reba aquest premi, ha de passar-li la hiperactivitat a un altre bloc i penjar a la barra lateral la icona del premi. Nosaltres anirem elaborant un llistat de blocs amb hiperactivitat 2.0. Si el bloc premiat vol incloure’s en ell, només ha de deixar un comentari en aquesta entrada que estarà publicada en els tres blocs hiperactius 2.0 (Idees magistrals, Ses meves feinetes o El racó de l’infant).
     
    I des de Petits Grans Artistes.... em passen el premi:

    El premi a la Hiperactivitat 2.0. és per....

    Es tracta d'un bloc ben especial on les propostes són del tot creatives i molt adients per a l'Educació infantil. 
    Les entrades que proposa la Lluna són molt completes i originals tenint també el seu punt d'hiperactivitat 2.0.

    ENHORABONA LLUNA! 
    Moltes gràcies Olga!!!!
    Ara em toca a mi passar aquest premi. M'ha costat molt pensar a qui li podia donar i finalment m'he decidit per un blog que m'encanta per totes les seves magnífiques propostes, per la seva gran creativitat, passió per l'art i també per la seva hiperactivitat.   El premi Tinc Hiperactivitat 2.0 és per...
    Felicitats Espe!!!
    Espero que et faci il·lusió. 

5 comentaris:

  1. Moltes felicitats Lluna! T'ho mereixes. Segueix així que les teves aportacions ens són molt útils. Un petonet ben gran :)

    ResponElimina
  2. Moltes felicitats Lluna per aquest premi !!!!
    T'ho mereixes perquè ets una gran hiperactiva i les teves activitats són encantadores!!!
    Fins aviat!!!
    Una abraçada

    ResponElimina
  3. Gràcies a tots dos. Són els vostres comentaris que m'animen a ser més hiperactiva. És clar que en hiperactivitat el Joel guanya la partida. Jeje!

    Abraçades!

    ResponElimina
  4. En primer lloc, felicitats Lluna t'ho mereixes (¡Nena, tu si que vales!) . En segon lloc, és tot un honor recollir aquest premi hiperactiu i una responsabilitat a qui li passas. Estic d'acord amb tu, el Joel és porta la palma. Una forta abraçada i fins aviat bonica.

    ResponElimina
  5. Gràcies Espe! Et mereixes el premi i molts més perquè tens un blog genial, ple de bones idees. Per a mi ets una gran font d'inspiració. No deixis mai de ser hiperactiva!

    Una abraçada ben gran!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...