7 de nov. 2013

Versatile blogger

Ara fa més d'un any que aquest bloc va rebre el premi Versatile Blogger i avui torna a arribar aquí. És curiós veure com poden estar de temps donant voltes i voltes pels blocs de tot el món i que després de tant temps tornin. Un premi sempre fa il·lusió però aquest ha estat dels que més per dos motius.
El primer és que m'ha arribat de part d'un bloc que no coneixia: pensaments de colors de mestr@. Es tracta d'un bloc petit, íntim, ple de sentiment i sensibilitat. És el bloc de la Sílvia, una mestra que s'expressa amb senzillesa i naturalitat. Un bloc on hi podem trobar una mica de tot. No deixeu de visitar-la!
El segon motiu és perquè a més de donar-lo a Un polsim de sal també me l'ha fet arribar pel meu altre bloc Racons, somnis i colors. Un bloc que, també com el de la Sílvia, és petit, més personal, on escric sobre coses que m'agraden. Allà tan hi podeu trobar ressenyes de lectures que faig, com comentaris sobre llocs que he visitat o entrades sobre art. La lectura, viatjar i l'art, les meves tres passions, juntament amb la meva professió. També us convido a fer-hi una passejada i si hi feu un comentari... això ja seria preciós. Alguns ja em consta que em seguiu aquí i allà. Per Racons, somnis i colors aquest sí que és el seu primer premi i això sí que fa molta il·lusió. I més ara que fa un temps que el tinc una mica abandonat per manca de temps. A veure si ben aviat hi faig una nova entrada.
Aquí no el compartiré perquè ja ho vaig fer, però a Racons, somnis i colors sí que ho faré.


Moltes gràcies Sílvia!!!

2 comentaris:

  1. A veure, si, si, el Versatile Blogger el tinc en una de les estanteries de premis acumulant pols des de fa temps...

    ResponElimina
  2. Un plaer compartir lectures i passions!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...