Pàgines

27 de juny 2015

Mètode Glifing


El proper curs començarem a l'escola a aplicar el mètode Glifing als nostres alumnes des de P4 fins a tercer de primària. Es tracta d'una eina interactiva per reforçar les competències en lectura i escriptura. La finalitat del mètode Glifing és la de millorar la fluïdesa lectora i com a conseqüència millorar també la comprensió.
Al tractar-se d'un format a partir de les noves tecnologies i a partir del joc, esdevé un entrenament lúdic i motivador pels alumnes.
Amb el mètode Glifing no només s'aconsegueix millorar el nivell de lectoescriptura en tots els alumnes, sinó que a més a més és una eina per identificar les dificultats concretes de cada alumne i permet fer una configuració de jocs i activitats adaptades a cada cas particular. 
El mètode es pot aplicar a tot el grup-classe o de manera individual amb aquells alumnes que presenten més dificultats i a la vegada es pot treballar també des de casa.

Esperem que igual que a les altres escoles que ja ho han provat, a nosaltres també ens funcioni bé i puguem ajudar els nostres alumnes a superar les dificultats que se'ls presenten al llarg d'aquest procés d'aprenentatge. Esperem que sigui un èxit!

Us aniré informant al llarg del proper curs!!!

Mentrestant us deixo l'enllaç a la web, si us interessa tenir més informació i un vídeo on ens ho explica de primera mà la Montserrat García, coordinadora del programa.


2 comentaris:

  1. Tendremos que probarlo, Luna. Gracias por la información. Un saludo.

    ResponElimina
  2. Em sembla molt interessant...li donaré una ullada més completa...moltes gràcies per compartir Luna...besets

    ResponElimina