8 de jul. 2012

Premi a l'amistat bloguera



Després d'un dia desconnectada em trobo que m'he perdut el dia de l'amistat bloguera. Aquest premi arriba des d'Argentina i quina ha estat la sorpresa al rebre'l de la Mireia de Món infantil, un bloc que acabo de descobrir amb aquest agradable regal. 
També l'he rebut de les noies de La maleta del precinema a infantil, l'Olga de Petits Grans Artistes, la Magda de Els Petits Infants i la Laura de Un racó de manualitats
Moltes gràcies a totes per pensar en Unpolsimdesal. Moltes gràcies a totes per omplir el món blocaire de tant bones aportacions que ens ajuden a enriquir el dia a dia dins les nostres aules i tan bones estones ens fan passar.

I ara a compartir-lo amb 10 blocs que per mi són importants, amb alguns ja hi ha molta amistat bloguera i amb d'altres espero que n'hi hagi ben aviat:

6 comentaris:

  1. Gràcies pel premi Lluna! Un petonet dels grans. Ja saps que tens una amiga "bloguera" per sempre.

    ResponElimina
  2. Moltes gràcies Lluna! Ara mateix me l'emporto! Un petonàs.

    ResponElimina
  3. Moltes Gràcies LLuna! Una altra vegada em regales un premi y per mi es molt important que vingui de tu.
    El teu blog m´agrada molt i ja saps que tens en mi una amiga encara que ens coneguem des de fa poc. (has vist com va el meu català, estic estudiant molt aquestes dies)
    Un petó

    ResponElimina
  4. Moltíssimes gràcies per retornar-me el premi Lluna i ja saps que aquí hi tens una bona amistat bloguera!!!!
    Mil petons guapa!!!

    ResponElimina
  5. Lluna, estic convençuda que a partir d'ara tindrem una relació més estreta blocairement parlant....jejeje
    A més t'agraeixo la retornada del premi que ara mateix el publico.
    Un petonet i bon estiu...ens seguim llegint per aquí...

    ResponElimina
  6. Hola LLuna! Moltes gràcies pels detallet. El teu bloc i el meu sempre han estat units i desprenen una bona empatia. Estic convençuda que perdurarà la nostra amistat blocaire. Una forta abraçada i fins aviat.

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...