14 d’abr. 2012

Un punt de llibre per Sant Jordi

Ja tenim els punts de llibre preparats pel dia de Sant Jordi.

Primer han esquinçat paper de diari i l'han enganxat sobre una cartolina vermella. Després han dibuixat en paper a part personatges de la Llegenda: cavallers, princeses, dracs, llibres i roses i els han retallat. Finalment els han enganxat lliurement sobre el paper de diari prèviament envernissat.

Senzills, fàcils, però diferents de com els havíem fet altres anys.





La idea l'he tret del blog Ram de mimosa on la Pia ens va presentar unes roses fetes sobre fons de paper de diari i em van semblar molt boniques i originals. Quan vaig fer els punts de llibre a l'aula no recordava d'on havia tret la idea i avui ho he recordat.

8 comentaris:

  1. Què bé, Lluna! Fantàstics i originals. M'han encantat. Estic segur que amb aquests punts tindran moltes ganes de llegir...

    Moltes salutacions!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Joel! La veritat és que les ganes d'aprendre a llegir cada dia millor no els falten.

      Elimina
  2. Del tot originals! M'han agradat molt, Lluna!
    Una abraçada.

    ResponElimina
  3. What an interesting project.
    I can see the hard work that goes into it.
    The drawings of the children are adorable.

    ResponElimina
  4. Molt originals i creatius Lluna. M'encanten.
    Nosaltres per decorar el passadís també estem fent uns murals amb paper de diari de fons i a sobre unes roses dibuixades per ells quan estigui acabats ja els penjaré al bloc.
    Fins aviat!!!
    Una abraçada!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies a tots. jo també trobo que han sortit força originals.

    Magda, ja tinc ganes de veure aquests murals, segur que són xulíssims.

    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Quins punts més bonics. Això de compartir m'encanta. Ara ja no puc copiar.los, però pel curs prox...?
    petonicos

    ResponElimina
  7. ei us deixem més punts de llibre, per a imprimir i retallar! ;-) http://www.cevagraf.coop/posts/punts-de-llibre-per-sant-jordi/

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...