18 d’abr. 2012

Comencem el Circ

Comencem un nou projecte: El Circ. Després d'escollir entre una gran quantitat de temes molt interessants que ells van proposar, el guanyador va ser el circ. És el primer cop que em toca fer aquest projecte amb els meus alumnes i crec que serà molt divertit i interessant. De moment els dibuixos que han fet per iniciar-lo han quedat força bé, amb molts detalls i color.















Accepto suggerències per treballar el circ, si ja ho heu fet amb els vostres alumnes. Totes les propostes seran benvingudes. Gràcies!

9 comentaris:

  1. Ostres! Jo no et puc ajudar pq a mi, em passa el mateix: és un projecte que no he fet mai (i mira que m'agradaria...).
    Els dibuixos són genials tenint en compte que és un dibuix previ al treball d'aula. Una passada!

    ResponElimina
  2. Genials aquests dibuixos del circ.
    A nosaltres ens ha encantat fer aquest projecte i et recomano que si en teniu ganes feu els forçuts perquè queden genials i molt divertits!!
    Petonets guapa !!!

    ResponElimina
  3. The drawings are adorable.
    I see a lot of movement and expression in the faces.

    ResponElimina
  4. Quin bon tema que han escollit, no? Em sembla que va ser la Magda que va fer diferents publicacions amb recursos per a treballar el circ, oi? Ja ens explicaràs. Si necessites ajuda ja ens ho faràs saber...

    Petonets. :)

    ResponElimina
  5. M'encanta el Circ, es un tema genial per treballar amb els petits. El circ de Calder et pot ajudar, es una marevella!! per cert aquests dibuixos son fantàstics, felicita als petits artistes de part meva!

    ResponElimina
  6. Gràcies a tots! Segur que voltant una mica pels blogs trobo una pila de bones idees per fer!

    ResponElimina
  7. Em sembla un tema molt interessant i amb moltes posibilitats. Et suggereixo relacionar Picasso i el circ , et poso aquest enllaç d'una escola que ho va treballar.
    www.ceipfortpienc.org/public/curs0607/.../picasso07/index2.htm
    Segur que fareu un magnífic projecte.

    ResponElimina
  8. Gràcies Espe! Miraré aquest enllaç que em deixes perquè em sembla molt interessant relacionar el circ amb l'art.
    Una abraçada!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Per cert, la biblioteca de Nou Barris de Barcelona està especilitzada amb el món del circ. Molta sort i endavant! Petonets.

      Elimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...