16 d’ag. 2012

Ja tinc Pinterest

Després de llegir la notícia sobre Pinterest dient que ja es podia accedir des del compte de correu, sense ser necessari tenir Facebook o Twitter, m'he animat a crear el meu Pinterest.
És molt fàcil i divertit. I és una bona manera d'emmagatzemar tot el que ens agrada i després ja no recordem on ho havíem vist. Em sembla que en treure molt profit.

Us convido a visitar-lo. Encara hi ha poqueta cosa, però segur que poc a poc anirà creixent. Espero que a vosaltres també us sigui útil.

Cliqueu sobre la imatge.


3 comentaris:

  1. Que bé Lluna que t'hagis animat a fer un Pinterest, a mi m'encanten i de ben segur que ens serà de gran utilitat !!!!
    Moltes gràcies !!!!
    Petonets i a disfrutar dels dies que ens queden.
    MUAKKKKKKKKK

    ResponElimina
  2. En compte, Pinterest és un vici! ja,ja,ja
    Et seguiré!
    Besets

    ResponElimina
  3. Gràcies pels vostres comentaris. Sí que és un vici sí. Jeje!

    Petonets!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...