A la nostra escola introduïm la lletra lligada a P5, de forma progressiva. Durant el primer trimestre els infants van tenint contacte amb aquest tipus de lletra sobretot de forma visual i a través dels seus noms. A mida que vagin practicant els traços principals començaran a intentar fer el seu nom.
Per començar el curs estem relacionant els noms de tots els nens de la classe en les dues tipologies de lletres, pal i lligada. A través d'aquest joc van agafant estratègies que els ajuden a identificar les lletres lligades.
Per tal que sigui més fàcil l'observació d'aquest procés per part de la mestra hi juguen en un dels racons d'aprenentatge d'aquesta setmana.
Molt bo Lluna! Gràcies per compartir la teva experiència. M'encanta com treballes! :) Petonets.
ResponEliminaLLuna nosaltres fem la mateixa activitat durant aquest primer trimestre. M'ha fet molta gracia quan he vist l'entrada!!!!
ResponEliminaPetonets guapa!!!
Això vol dir que funciona! Jeje!
EliminaPetonets Magda!
Gràcies Joel pel teu comentari.
ResponEliminaPetonets.
Nosaltres també ho fèiem!!!
ResponEliminaA més, quan arribaven el primer dia d'escola trobaven el seu nom en els penjadors amb les dues tipologies de lletra. Ni que fos per memòria visual, en poques setmanes ja identificaven la majoria de noms.
Petons
És veritat Carme, de seguida ho aprenen!
EliminaPetons!
Gràcies per compartir-lo! És una bona pràctica per racons! Petons!
ResponEliminaGràcies Fany! Petons!
Elimina