10 de nov. 2012

Descobrint el color taronja

Les meves companyes de P3 aquesta setmana han gaudit de valent amb els seus petits. I ells encara més amb l'activitat que els tenien preparada.
Estan treballant els colors de la tardor i han descobert com obtenir el color taronja a partir de dos colors també típics de la tardor. Ho han fet sobre un plàstic per poder passar una estona barrejant i tocant la pintura. Les carones de sorpresa segur que han estat autèntiques quan han vist aparèixer el color taronja. Han fet màgia! Per acabar han estampat una cartolina a sobre per guardar-ne el record.
Segur que no oblidaran mai més d'on surt el color taronja.








8 comentaris:

  1. Què bé LLuna i quines fotografies més boniques que ens has adjuntat. Estic segur que has estat un moment super màgic, no? M'encanta. :) Petonets ben grans.

    ResponElimina
  2. Hola Lluna,
    Jo també vaig fer aquesta activitat el any passat amb els meus alumnes i ho van gaudir molt. I de veritat que no han oblidat d´on surt el color taronja perquè encara m´ho expliquen molts dies. Jo vaig fer-ho no més amb les mans, però m´apunto això del plàstic.
    Petons
    Lau

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Lau, nosaltres també ho feiem sempre només amb les mans però el curs passat vàrem fer una activitat a P5 amb pintura sobre plàstic que els va agradar molt i aquest any ho hem probat amb els petits. Segur que repetirem!

      Elimina
  3. Lluna aquestes activitats d'experimentació són genials, a mi m'encanten.
    Felicitats a les teves companyes !!!!!
    A mi m'agrada molt fer aquesta activitat a P3 és un moment màgic i els nanos queden meravellats.
    Gràcies per compartir-ho amb tots nosaltres
    Petonets guapa i bon cap de setmana !!!

    ResponElimina
  4. Quina bona idea, ho faré aviat!! Per cert, m'encanta la última foto. Petonets i gaudeix del diumenge!

    ResponElimina
  5. Gràcies pels vostres comentaris. Felicitaré a les meves companyes de part vostra i a l'Estel per aquestes fantàstiques fotos que em va proporcionar.
    Una abraçada!

    ResponElimina
  6. Una activitat genial i unes fotos impressionants! Acabo de decidir que li demano una càmera nova als Reis! Jejeje
    Una abraçada, Lluna!

    ResponElimina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...