Després d’observar la seva obra “Ruixat de lletres” hem encetat una conversa sobre què hi veiem, quin material ha utilitzat l’artista, etc. Hem vist que s’ha utilitzat el plàstic per la seva transparència per tal de representar l’aigua.
A partir d’aquí pensem com ho podríem fer per crear un objecte-poema on també s’utilitzin lletres i el plàstic per representar aigua.
Els infants de P5 són uns artistes i com que aquest curs són la classe dels dofins i els agrada molt el mar han pensat que podrien fer un mar de lletres i penjar-lo al sostre. Jo els he dit que amb aquestes lletres sobre els seus caps no tindran cap problema per aprendre a llegir ben de pressa.
Hem dibuixat lletres de cartolina de color negre i ells les han punxat, llavors les hem folrat amb plàstic perquè durin més temps.
Finalment sobre plàstics llargs han dibuixat les ones del mar amb retoladors permanents. Les lletres les hem enganxat dels plàstics amb fil de pescar i així és com ha quedat el nostre “Mar de lletres”.
Altra cop hem aconseguit treballar la lectoescriptura a través de l'art.
M'encanta! Ja ho saps!!! Em donen ganes de banyar-me en el vostre mar de lletres!!!
ResponElimina